فرق بین دستبند سلامت و ساعت هوشمند

گالری ثانیه ها
24 تیر, 1399
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فرق بین دستبند سلامت و ساعت هوشمند

مقایسه و تفاوت بین ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند و هرآنچه لازم است بدانید …

سلام خدمت تمام کاربران دنیای اینترنت و عصر تکنولوژی ایران – به ثانیه ها ( بزرگترین مرکز پخشد جدیدترین مدل های ساعت مچی عقربه ای مردانه و زنانه و ساعت هوشمند و دستبند هوشمند سلامت و … ) خوش آمدید.

امروز قصد داریم توضیح جامع و کاملی در ارتباط با تفاوت و اختلاف های سیستم های کاربری نسل جدید ساعت های هوشمند اسمارت واچ و دستبند و مچ‌بند های سلامتی ارائه بدیم.

همانطور که از اسم ساعت هوشمند و دستبند هوشمند سلامت پیداست، یک گجت پوشیدنی هستند که علاوه بر نمایش زمان به عنوان یک ساعت معمولی ، یک سری امکانات متفاوت و هوشمندانه‌تری در اختیار شما قرار میدهند.

خب وقتشه بریم سراغ اصل مطلب

توضیحات ساعت های هوشمند:

سیستم کارایی و امکانات ساعت هوشمند به گونه‌ایه که این نوع ساعت ها ، علاوه بر نمایش زمان یک سری امکانات مثل قابلیت نصب سیمکارت ، مکالمه ، ارسال و دریافت اس ام اس ، قابلیت نصب کارت حافظه ، پخش موسیقی ، ماشین حساب ، دریافت نوتیفیکیشن شبکه اجتماعی و … را در اختیار شما قرار میدهند. البته بگم خدمتتون که برخی از ساعت هوشمند ها امکان نصب سیمکارت و قابلیت مکالمه و ارسال و دریافت پیام از طریق سیمکارت رو دارند که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی نسبت به هم دارن اما برخی این قابلیت رو ندارن.

بطور مثال ساعت هوشمند مودیو Modio w01 | ساعت هوشمند مودیو Modio w02 | ساعت هوشمند مودیو Modio MW03 که از شرکت معتبر و محبوب G-Tab به اسم جدید مودیو Modio وارد بازار شده‌اند ، قابلیت استفاده و نصب سیمکارت را دارند و پس از مدتی غیر فعال نخواهند شد.

اما بطور مثال ساعت هوشمند A1 که داخل بازار با پسوند های مختلفی مانند وی‌سریز ، میدسان و … موجود شده و شناخته شده است، اسلات سیمکارت را دارد اما پس از مدت یک هفته الی حداکثر یکماه از سیستم شبکه و اپراتور های کشور خارج میشوند و دیگر قابلیت استفاده از سیمکارت را ندارند.

همچنین شما میتوانید هردو دسته از این ساعت های هوشمند را ( چه قابلیت نصب سیمکارت داشته باشد و چه نداشته باشد ) به گوشی هوشمند اندروید خود متصل کنید و از قابلیت انتقال تماس های ورودی گوشی به روی ساعت استفاده نموده و تماس های ورودی های خود را از روی صفحه ساعت رد Reject کرده و یا پاسخ داده و از طریق میکروفن و اسپیکر ساعت با مخاطب خود مکالمه کنید. همچنین به نصب نرم افزار مرتبط با ساعت بر روی تلفن همراه ، موسیقی های خود را روی ساعت پخش کنید ، نوتیفیکشین های برنامه های اجتماعی مانند واتساپ ، اینستاگرام ، تلگرام و … را روی ساعت مشاهده نمائید. اما توجه داشته باشید که امکان پاسخ به این اعلانات را نخواهید داشت.

توضیحات دستبند ، مچ‌بند هوشمند سلامتی:

امروزه اکثر مخاطبان نوجوان ، جوان و افراد سن بالا بدنبال این دسته از محصولات هستند.

اشتباه رایج بین کاربران این است که تصور میکنند این دسته محصولات دیگر قابلیت نمایش زمان و قابلیت اتصال به تلفن همراه را ندارد.

خیر . کاملا در اشتباه هستید.

این نسل از مچ بند و دستبند های هوشمند سلامتی برخلاف ساعت های هوشمند ، درسته که امکان مکالمه و پاسخ و قابلیت شماره گیری را ندارند اما در عوض از سنسور های سلامتی برخوردار هستند.

سنسور هایی مانند سنجش ضربان قلب ، فشار خون ، قدم شمار ، کالری سنج ، پایش خواب مفید ، اکسیژن خون ، و امکانات ورزشی مانند شنا ، قدم زدن ، دویدن ، دوچرخه سواری ، بدمینتون ، تنیس ، بسکتبال و …

حتما با خود میگوئید پس ساعت های هوشمند امکانات بهتری و بیشتری را دارند . باز هم پاسخ خیر است. زیرا دستبند های سلامتی هم قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند.

کافیست نرم افزار مرتبط با دستبند هوشمند را روی تلفن همراه خود نصب کرده و دستبند و تلفن خود را باهم جفت‌سازی و کانکت نمائید. با انجام این کار ، تمامی تماس های ورودی ، نوتیفیکیشن شبکه های اجتماعی و سایر اعلانات تلفن همراه را روی دستبند خود میتوانید مشاهده کنید.

به محض زنگ خوردن تلفن همراه شما ، سریعاً نام و یا شماره تماس گیرنده روی دستبند نمایش داده شده و شروع به لرزش میکند و شما را از تماس ورودی تلفن همراه خود حتی در صورت سایلنت بودن آگاه میکند.

حتی به محض دریافت اعلان و پیام ، صفحه دستبند روشن شده و اسم و یا شماره و محتوای اعلان و پیام را نمایش میدهد.

خب امیدواریم که تونسته باشیم یه توضیح کامل و جامعی در اختیار شما دوستان قرارداده باشیم. دیدگاه و نظرات خودتون رو در قسمت زیر همین پست برای ما ارسال کنید.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.